Keväällä -06 tein puunkantokorin, joka toimii tällä hetkellä lapsenlapsien lelukorina, koska en raskinut laittaa siihen polttopuita ;)

keskiviikko, 27. joulukuu 2006
Keväällä -06 tein puunkantokorin, joka toimii tällä hetkellä lapsenlapsien lelukorina, koska en raskinut laittaa siihen polttopuita ;)

Ompelua, tilkkuilua, rottinginpunontaa, neuleita. konekirjontaa ja savitt
Kommentit