Löysin lisää kuvia vanhoista töistäni, joita olen kutonut kangaspuilla. Ostin kangaspuut 18 vuotta sitten, olen joskus nuoruudessa käynyt kotiteollisuuskoulun Urjalassa. Siellä innostuin kudonnasta kävin kyllä monta vuotta neuvonta-asemilla kutomassa. Pääosin olen kutonut poppanaa siitä on valmistunut seinävaatteita, pöytäliinoja ja kasseja..327412.jpg

Tässä on kirjavalla moppilangalla kudottua laiskanryijyä. Lankajuoksu leikataan hapsuksi, olen pujotellut reunuksen vähän kiemuraksi, myöhemmin tein neulahuovutuksella tuon ruusun

327414.jpg

Tässä lähikuva ruusuista.

 

327416.jpg

Tämä seinävaate on kudottu palttinalla. "nukka" on paperinarua osa vähän pidempää. Takapuolelle olen ommellut kankaan, ettei narut pääse putoamaan kun ne on kutoessa vaan taitettu keskeltä puoliksi, ei mitenkään sidottu.

327419.jpg

Lähikuva nukasta.

 

327437.jpg

Tässä on pienempi seinävaate, olen kutonut sen helmipoiminnalla. Puikkona oli koko 8 tai 10. Keskellä on kukka paperinarusta.

327438.jpg

Täsä on kudottu sileää ja keskustan kukka taas neulahuovutettu.

343938.jpg

Tämä on lempiseinävaatteeni, joutsenet on aplikoitu ja niissä on vanua sisällä. Reunoihin on ommeltu paljetteja.