327441.jpg

Vanha liina, no ei niin kovin vanha ehkä 6v. Kirjoin sen kun innostuin kokeilemaan onnistuuko tuo homma minulta. Meillä oli suvussa mummo, joka kirjoi ihania liinoja ja minä ajattelin kokeilla mitä tulee. Olen aina välillä maalla kirjonut aikani kuluksi, kun pitää olla koko ajan joku käsityö meneillään.

327442.jpg

Tässä on kuva villaisesta ryijystäni, olen vähän kirjonut siihen ja lisännyt neulahuovutuksella  kukkia. Olen ajatellut lisätä siihen vielä kirjontaa, kunhan keksin miten sen toteuttaisin.

327443.jpg

lähikuva kukkasesta.

 

343937.jpg

Tässä on lähikuva vielä keskeneräisestä liinastani, mutta siinä näkee miten olen piirrellyt mallia.

 

372354.jpg

En tarkalleen muista milloin tämä liina valmistui, ehkä noin 6v sitten malli oli jostain käsityölehdestä. Vaaleanpunaiset kukat ovat vähän vinkkelissä, mutta ei sille mahda mitään tässä vaiheessa.

 

372352.jpg

"Aina paranee jutut " Huomasin juuri, että liinakin on suttuinen no, tämä liina on ensimmäinen kirjontatyöni. Se oli valmiiksi piirretty ja ostin sen Seinäjoelta kirpparilta -99. Olin mieheni kanssa kesäretkellä.