Ajattelin minäkin aloittaa blogijutut. Ehkä pidän aluksi päiväkirjaa käsitöistäni. 

Olen keski-ikää lähestyvä perheellinen mummi. Käsitöitä olen tehnyt hieman yli 30 vuotta, välillä vaihtelevasti, nyt enemmän. Enimmäkseen ompelen,olen hurahtanut tilkkutöihin monen muun lailla. Neuleet ovat myös olleet innostukseni ostin jo nuorempana neulekoneen. Ensimmäinen oli Toyota merkkinen, sitten vaihdoin Brotheriin, joita minulla on ollut kaksi. Viimeisin olemassaoleva on Brother kh-965i, tuossa se on liinalla peitettynä, odottelee rauhassa..        

Kangaspuut omistan myös. Olen kutonut pelkästään poppanaa, eri pituisia ja levyisiä loimia. Ompeluinnostuksen myötä olen miettinyt kangaspuiden myymistä. Ensiksi täytyy kutoa kaikki kaapissa olevat poppanavarastot.

Kolmesta tyttärestäni kukaan ei ole kiinnostunut kangaspuilla kutomisesta ja lapsenlapseni tyttö on vasta 2v. Ei ole tiedossa käsityösuuntausta. Olen kyllä ajatellut pientä harkittua ohjaamista ompelun suuntaan...